Möödunud nädalal sai teatavaks uudis, mis pani pokkerimaailma kihama. Tuntud kaubamärk Battle of Malta liikus endise omaniku Net Gaming Europe AB käest Maltal asuvale Olympic Casino ketti kuuluvale Casino Maltale. Mida see mängija jaoks tähendab?
Battle of Malta – kullaauk, millest loobuti?
Tänaseks on teada, et tehingu hind küündis 300 000 euroni. Kogu komplekt sisaldas Battle of Malta kaubamärki, suurturniiri kontseptsiooni ning brändile kuuluvat internetidomeeni.
Kahtlemata on tegemist väärtusliku tehinguga. Battle of Malta on pokkeriüritusena iga aastaga aina populaarsem. 550-eurose sisseostuga turniiri osalejate arv on liikunud vaid tõusuteel:
2012. aastal 349 osalejat
2013. aastal 888 osalejat
2014. aastal 1447 osalejat
2015. aastal 1804 osalejat
2016. aastal 1813 osalejat
2017. aastal 2047 osalejat
Ent kui see nii edukas üritus on, siis miks sellest loobuti? Vastus pole üheselt selge. Erik Gjerde, Hightlight Media (kellele kuulub BOM turniiri korraldanud PokerListings) tegevjuht oma kommentaariga küsimusse selgust ei too: „Oleme müügitehinguga rahul. Highlight Media jaoks on oluline keskenduda oma põhitegevusele, milleks on kõrgekvaliteediliste võrdlussaitide haldamine. Highlight Media käes tõusis Battle of Malta oma segmendis Euroopa suurimate pokkeriturniiride hulka ning usume, et uus omanik suudab selle viia järgmisele tasemele.“
Mis osalejate jaoks muutub?
Suuri muutusi Battle of Maltal osalejate jaoks hetkel ette näha pole. Ürituse tänavused toimumiskuupäevad on juba kinnitatud – 24.-30. oktoober 2018. Planeeritavad muutused on pigem positiivse suunaga – vägevad peod ning senisest tummisem meelelahutusprogramm, kuid peamine - põhiturniiri auhinnafondiks garanteeritakse miljon eurot!
Kõige olulisemaks muutuseks on turniiri toimumiskoht. Kui varem peeti BOM Portomaso kasiinos, siis alates sellest aastast kolib üritus värskemasse ning suuremasse Casino Malta by Olympic Casinosse.
Kommentaarid